Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Obligatii fiscale, dupa inregistrarea la Registrul Comertului. ANAF raspunde la intrebari


de Victor Achim la 07 Oct. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Obligatii fiscale, dupa inregistrarea la Registrul Comertului. ANAF raspunde la intrebari
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a organizat o sesiune de consultanta online, pe tema "Obligatiilor fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului".


In cadrul acestei sesiuni contribuabilii au adresat intrebari despre obligatiile inregistrarii la Registrul Comertului si depunerea declaratiilor pentru inregistrarea PFA ca platitor de TVA, la care au primit raspunsuri direct de la specialistii ANAF.

Va prezentam cele mai interesante intrebari si raspunsuri din sesiunea de consultanta online ANAF, pe tema "Obligatiilor fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului":

1. Am un PFA recent infiintat si urmeaza sa merg la Anaf pentru inregistrare. Daca vreau sa ma inregistrez ca platitor de TVA, este de ajuns sa depun declaratia 070?

Agentia Nationala de Administrare Fiscala:
Ulterior inregistrarii fiscale la Registrul comertului, trebuie sa depuneti, la organul fiscal de domiciliu, formularul 220 Declaratia privind venitul estimat/norma de venit, prin care estimati veniturile si cheltuielile ce se vor realiza pana la sfarsitul anului fiscal. Daca ati depus deja acest formular, in vederea inregistrarii in scopuri de TVA prin optiune este necesar sa depuneti la organul fiscal in raza caruia se afla sediul de desfasurare a activitatii formularul 070 care se completeaza in 2 exemplare

2. Obligatiile fiscale, dupa stiinta mea, sunt de doua feluri: platile si declaratiile. Intrebare: pentru o firma mica, pentru o declaratie ce se poate depune si la ghiseu (D100), mai trebuie sau nu mai trebuie stampila?

Agentia Nationala de Administrare Fiscala:
Persoanele fizice, persoanele juridice de drept privat, precum si entitatile fara personalitate juridica nu au obligatia de a aplica stampila pe declaratii, cereri sau orice alte documente depuse la institutiile sau autoritatile publice, conform prevederilor OG nr.17/2015.

 


Autor: Victor Achim

Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

x

Intrebare antispam: 2 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri


Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special

Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016