Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Inamicul nevazut care ne poate diminua profitul in 2017. Ce e de facut?


de Cecilia Pavelescu la 14 Mar. 2017
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Inamicul nevazut care ne poate diminua profitul in 2017. Ce e de facut?
Nu ne-am indeplinit obiectivele financiare la finalul anului trecut? Vrem mai multe pentru afacerea noastra in acest an? Atunci e nevoie sa facem schimbari urgente. Multe dintre aspectele pe care le consideram corecte sau eficiente in ce priveste functionarea afacerii noastre se pot dovedi factori nocivi. Trebuie sa identificam toate cauzele care ne tin pe loc si care ne pot diminua profitul si sansele de castig in noul an.


Daca anul trecut nu a fost unul cel mai fericit din punct de vedere financiar pentru firma dumneavoastra, atunci cu atat mai mult va doriti, cu siguranta, ca 2017 sa intreaca obiectivele propuse pentru ultima una din an.

Din fericire, si noi ne dorim acelasi lucru. Vrem sa va dam doar cateva exemple de metode care fac ca multe dintre obiectivele financiare ale firmei sa nu fie indeplinite, fara sa ne dam intotdeauna seama de motivele reale.

Se spune ca stabilirea incorecta a pretului poate sa fie unul dintre motivele care detroneaza profitul de pe primele locuri. Dezabonarea clientilor si lipsa de vizibilitate se numara printre cele mai des intalnite cauze.

Dar cat de mult conteaza pretul? Adevarul e ca un pret mai putin bun in ochii nostri devine nepotrivit in ochii cumparatorilor abia in momentul in care promisiunea de marketing nu a fost facuta suficient de bine. Cand nu am reusit, cu alte cuvinte, sa convingem clientul ca merita sa achite pretul stabilit de noi.

Acela este si momentul in care clientul poate alege cu mult mai multa usurinta o alta firma doar pe baza criteriului de pret. Pe termen lung nu putem concura cu alte firme numai din acest punct de vedere. Este esential sa identificam acele aspecte care ne trag firma in jos si sa le corectam in timp util.

Sigur ca este cel mai la indemana sa dam vina pe pret si sa consideram acest factor ca fiind singurul sau principalul vinovat. Intr-o astfel de situatie inseamna ca celelalte departamente si-au facut treaba corespunzator si nimic nu trebuie schimbat. Pretul este insa doar un factor din tot ce inseamna marketing, iar adesea elementele care trebuie modificate si imbunatatite sunt mult, mult mai numeroase.
 

Cititi continuarea aici.


Autor: Cecilia Pavelescu

0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri


Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special

Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016