Cum procedati daca ati luat decizia de a lichida PFA/II/IF
de Redactia PortalPFA la 08 Ian. 2024
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lichidarea se face in doi pasi:
1. Depuneti documentele, respectiv:
• Cererea de inregistrare (a se vedea formularul din Anexa nr. 3 la prezentul produs, formular pe care se poate scrie direct si il listati la imprimanta, daca doriti). Veti bifa pct. II – „radiere” si pct. 7.6. pentru motivul radierii – „la cerere”;
• Documentul care atesta motivul radierii, daca este cazul (e decizia titularului; nu prea e cazul sa dati explicatii);

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Cresterea prepelitelor japoneze

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
• Certificatul de inregistrare si certificatul constatator de autorizare (original);
• Chitantele de plata a taxelor/tarifelor legale, respectiv:
• 45 lei - taxele de registru;
• 27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014 a insolventei.
Documentele le depuneti la Oficiul Registrului Comertului in raza caruia persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala isi are stabilit sediul profesional, la ghiseu sau prin corespondenta.
Comanda acum lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii conform modificarilor Codului Fiscal! Afla TOATE metodele prin care poti pastra in buzunar cat mai multi bani! Invata sa profiti de fiecare virgula din textul legii! Cel mai iscusit consultant in afaceri iti salveaza acum afacerea!
2. Decizia Directorului Oficiului Registrului comertului
Directorul poate sa solicite administrarea si a altor acte doveditoare, dar de obicei nu e cazul.
• Formularele se distribuie la sediul ORC.
• Documentele se depun la ORC in raza caruia persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala isi are stabilit sediul profesional, la ghiseu sau prin corespondenta.
Daca nu vi se solicita alte documente, in cateva zile lucratoare PFA/II/IF este desfiintata. Urmeaza sa anuntati si la Finante desfiintarea, prin completarea unei declaratii-tip pe care o primiti acolo si… gata!
Foto: pixabay.com
Redactia PortalPFA
Redactia PortalPFA este formata dintr-un colectiv de 3 autori specializati in domenii precum contabilitate, fiscalitate, TVA si legislatia muncii. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de TVA, legislatie fiscala si contabila, explicand detaliat modificarile aparute. Va oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Autor: Redactia PortalPFA este formata dintr-un colectiv de 3 autori specializati in domenii precum contabilitate, fiscalitate, TVA si legislatia muncii. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de TVA, legislatie fiscala si contabila, explicand detaliat modificarile aparute. Va oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Articole pe acelasi subiect
Mai multe articole despre lichidare pfa
Cele mai citite stiri
Registrul de evidenta fiscala PFA 2025: Cine trebuie sa il completeze, termen si model
Citeste mai mult
Cum inchizi un PFA in 2025: Procedura completa si acte necesare
Citeste mai mult
Cheltuieli nedeductibile - Lista completa pentru PFA [INFOGRAFIC]
Citeste mai mult
SAGA pentru PFA: Pasii de urmat pentru inregistrarea unei operatiuni, atentionari si recomandari
Citeste mai mult
PFA inregistrata in Registrul Agricultorilor: Obligatii declarative si termene fiscale
Citeste mai mult
