Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Cum procedati daca ati luat decizia de a lichida PFA/II/IF


de Redactia PortalPFA la 08 Ian. 2024
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum procedati daca ati luat decizia de a lichida PFA/II/IF
Lichidarea PFA/Intreprinderii Individuale/Intreprinderii Familiale este simpla, deoarece in definitiv toate drepturile si obligatiile trec asupra titularului. 


Lichidarea se face in doi pasi:

1. Depuneti documentele, respectiv: 
 
    • Cererea de inregistrare (a se vedea formularul din Anexa nr. 3 la prezentul produs, formular pe care se poate scrie direct si il listati la imprimanta, daca doriti). Veti bifa pct. II – „radiere” si pct. 7.6. pentru motivul radierii – „la cerere”;
    • Documentul care atesta motivul radierii, daca este cazul (e decizia titularului; nu prea e cazul sa dati explicatii);
    • Certificatul de inregistrare si certificatul constatator de autorizare (original);
    • Chitantele de plata a taxelor/tarifelor legale, respectiv:
    • 45 lei - taxele de registru;
    • 27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014 a insolventei.

Documentele le depuneti la Oficiul Registrului Comertului in raza caruia persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala isi are stabilit sediul profesional, la ghiseu sau prin corespondenta.

Comanda acum lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii conform modificarilor Codului Fiscal! Afla TOATE metodele prin care poti pastra in buzunar cat mai multi bani! Invata sa profiti de fiecare virgula din textul legii! Cel mai iscusit consultant in afaceri iti salveaza acum afacerea!


2. Decizia Directorului Oficiului Registrului comertului 

Directorul poate sa solicite administrarea si a altor acte doveditoare, dar de obicei nu e cazul. 
    • Formularele se distribuie la sediul ORC.
    • Documentele se depun la ORC in raza caruia persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala isi are stabilit sediul profesional, la ghiseu sau prin corespondenta.
 
    Daca nu vi se solicita alte documente, in cateva zile lucratoare PFA/II/IF este desfiintata. Urmeaza sa anuntati si la Finante desfiintarea, prin completarea unei declaratii-tip pe care o primiti acolo si… gata!

Foto: pixabay.com

Redactia PortalPFA Autor: Redactia PortalPFA

Redactia PortalPFA este formata dintr-un colectiv de 3 autori specializati in domenii precum contabilitate, fiscalitate, TVA si legislatia muncii. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de TVA, legislatie fiscala si contabila, explicand detaliat modificarile aparute. Va oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 4.81 din 8 voturi

x

Intrebare antispam: 1 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri


Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special

Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016