Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

Cristiana Deca: Marca este cel mai de pret activ al unei afaceri

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Cecilia Pavelescu la 07 Oct. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Cristiana Deca: Marca este cel mai de pret activ al unei afaceri
Multi tineri isi dezvolta business-uri, lanseaza pe piata afaceri, avand o strategie axata in primul rand pe cercetare, vanzari, imbunatatirea serviciului de relatii cu clientii. Dincolo de acestea, insa, exista un activ mult mai important si anume marca.

Cristiana Deca, consilier juridic in cadrul Decalex Legal Solutions, atrage atentia asupra activelor intangibile ale unui start-up si a valorii acestora pentru viitorul afacerii. Astazi, marcile sunt recunoscute ca un activ cheie pentru  a crea valoare, ca un instrument pentru dezvoltarea unei imagini de marca si trebuie sa faca parte din planul de afaceri.

Multe intreprinderi mici si mijlocii isi dezvolta o strategie de marca dupa ce o afacere incepe sa functioneze. In acest caz, care mai este rolul investitiilor in calitatea produselor si a serviciilor oferite clientilor, daca acestea nu pot fi inglobate in imaginea de marca? Experienta a demonstrat ca valoarea potentiala a unui brand nu poate fi subestimata, aceasta fiind prima legatura in comunicarea dintre o intreprindere si consumatorii sai. Lipsa de viziune in acest sens se poate dovedi fatala pentru o afacere.

Brandul se construieste doar dupa ce marca este inregistrata la organele competente. In acest fel, ai exclusivitate pentru folosirea acesteia si iti protejezi toate investitiile pe care le faci pentru cresterea afacerii.  Este important sa mentionam ca inregistrarea numelui la Registrul Comertului nu aduce cu sine beneficiile de mai sus, prin urmare nu sunteti protejat fata de tertii care folosesc acelasi nume sau un nume similar, pentru afacerea lor.

Cristiana Deca, Consilier Juridic in cadrul Decalex Legal Solutions, mentioneaza principalele beneficii, pentru tinerii antreprenori, ale inregistrarii marcii:

- Evitarea investitiilor pentru re-branding - Schimbarea numelui unei societati, mai ales atunci cand ati construit o reputatie buna, este o sarcina dificila si costisitoare. Aceasta poate implica un buget insemnat destinat activitatii de marketing pentru a reconstrui un brand redenumit. Cand un logo, simbol sau nume nu sunt neinregistrate, exista intotdeauna riscul ca o alta afacere sa inregistreze numele brandului dumneavoastra, cauzand dificultati semnificative, inclusiv extinderea sub numele pe care l-ati dezvoltat. Creati valoare – prin inregistrarea marcii aduceti un plus de valoarea afacerii, creati o imagine clara, pe care o puteti franciza sau puteti avea acces mai usor la investitori.

- Va protejati investitiile – inregistrandu-va marca, va protejati investitiile si evitati ca terte parti sa va foloseasca identitatea. Acestea din urma pot deteriora imaginea unui brand si reputatia, pe care v-ati straduit atat de mult sa o construiti. Prin inregistrarea marcii, inca de la infiintarea firmei, creati o bariera in jurul afacerii, facand-o mai greu de imitat.

 

 

Autor: Cecilia Pavelescu
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

x

Intrebare antispam: 4 + 5 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016