PFA cabinet de avocatura: cum se completeaza Registrul Jurnal de incasari si plati
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Totusi, contribuabilii inregistrati ca persoana fizica autorizata trebuie sa stie ca le ramane obligatia completarii celor doua registre, chiar daca nu mai trebuie depuse la organul fiscal.
Vom analiza in continuare un caz concret. Avem un cabinet de avocatura, une impozitul este platit de pe un card personal, pentru activitatea din cabinet, pe CNP. Aceasta tranzactie trebuie completata in Registrul de Incasari si Plati al cabinetului?
Raspunsul expertilor Rentrop&Straton:

Contabilitatea in partida simpla

Afacere la cheie cu flori in ghiveci

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
In opinia noastra, si avem in vedere ambele prevederi normative respectiv OMFP 1040/2004 si OMFP 170/2015 privind contabilitatea in partida simpla a persoanelor fizice ce desfasoara activitati economice sau profesii independente, cheltuiala cu impozitul achitat trebuie inregistrata in registrul de incasari si plati insa aceasta cheltuiala este nedeductibila la calculul impozitului pe venit.
Practic, in lipsa completarii acestei sume in registrul de incasari si plati, efectul fiscal este zero, aspect ce tine mai mult de nuanta contabila a intocmirii registrului.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Cele mai citite stiri
