Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

PFA cabinet de avocatura: cum se completeaza Registrul Jurnal de incasari si plati

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Andrei Covaci la 24 Sep. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

PFA cabinet de avocatura: cum se completeaza Registrul Jurnal de incasari si plati
Incepand din luna martie a anului 2015, persoanele fizice autorizate nu mai au obligatia de a inregistra la organul fiscal Registrul Jurnal de incasari si plati si Registrul Inventar.

Totusi, contribuabilii inregistrati ca persoana fizica autorizata trebuie sa stie ca le ramane obligatia completarii celor doua registre, chiar daca nu mai trebuie depuse la organul fiscal.

Vom analiza in continuare un caz concret. Avem un cabinet de avocatura, une impozitul este platit de pe un card personal, pentru activitatea din cabinet, pe CNP.  Aceasta tranzactie trebuie completata in Registrul de Incasari si Plati al cabinetului?

Raspunsul expertilor Rentrop&Straton:

In opinia noastra, si avem in vedere ambele prevederi normative respectiv OMFP 1040/2004 si OMFP 170/2015 privind contabilitatea in partida simpla a persoanelor fizice ce desfasoara activitati economice sau profesii independente, cheltuiala cu impozitul achitat trebuie inregistrata in registrul de incasari si plati insa aceasta cheltuiala este nedeductibila la calculul impozitului pe venit.
 
Practic, in lipsa completarii acestei sume in registrul de incasari si plati, efectul fiscal este zero, aspect ce tine mai mult de nuanta contabila a intocmirii registrului.

Autor: Andrei Covaci
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.33 din 9 voturi

x

Intrebare antispam: 5 + 2 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016