Registrul de bani personali pentru PFA
de Andrei Covaci la 08 Iul. 2015
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atentie! Desi legea care elimina impozitarea bacsisului a fost publicata luni in Monitorul Oficial si a intrat in vigoare joi, 9 iulie, bacsisul trebuie impozitat si fiscalizat in continuare, pana la intrarea acesteia in vigoare.
In cazul PFA, daca nu primeste bacsis pentru activitatile derulate, nu are obligatia de a programa casa de marcat. In aceasta situatie, PFA-ului ii revine obligatia de a returna clientilor restul pana la ultimul banut.
OUG nr.8 completeaza legislatia caselor de marcat, reglementata de OUG 28/1999, astfel:

Manual de inventariere Societati comerciale PFA ONG

Cultura castravetelui anti-diabet

Cresterea prepelitelor japoneze
Utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale sunt obligati:
i)la ora inceperii programului de lucru, sa asigure inregistrarea sumelor de bani detinute de personalul operatorului economic care isi desfasoara activitatea in unitatea de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, intr-un registru de bani personali, special intocmit in acest sens. Orice suma de bani inregistrata in plus fata de suma inregistrata la ora inceperii programului de lucru, nu reprezinta suma justificata prin registrul de bani personali. Modelul, continutul registrului de bani personali, precum si procedura de inregistrare a acestuia la organul fiscal se aproba prin ordin al ministrului finantelor publice, in termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
Atentie! Registrul de bani personali este obligatoriu pentru orice PFA, II, IF, PFI care utilizeaza casa de marcat pentru desfasurarea activitatii economice.
In cazul in care se constata abateri de la lege, aceasta prevede ca nu angajatii vor fi sanctionati, ci unitatea.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Cele mai citite stiri
PFA activitati independente: Cum te poti asigura in sistemul public de sanatate incepand cu august 2025
Citeste mai mult
Deducere TVA bon fiscal 2025: Conditii pentru a fi considerat factura simplificata (TVA deductibil)
Citeste mai mult
Ce obligatii fiscale ai daca incasezi chirii de peste 300.000 lei pe an
Citeste mai mult
Subventie si fonduri nerambursabile primite de PFA: Cum se inregistreaza in SAGA PS
Citeste mai mult
Declaratia 112 actualizata: Ce modificari impune Legea 141/2025 si cum se reflecta in D112?
Citeste mai mult
