Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal

Achizitie laptop de la persoana fizica. Ce declaratie trebuie intocmita?

de Viorica Ghinea la 16 Aug. 2018
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Achizitie laptop de la persoana fizica. Ce declaratie trebuie intocmita?
Dezbatem mai jos cazul unui PFA care presteaza activitati de consultanta. Pentru desfasurarea activitatii are nevoie de un laptop. Persoana fizica detine un laptop si doreste sa-l foloseasca in activitatea PFA urmand sa achizitioneze si o licenta pentru acest laptop si factura de achizitie. De retinut faptul ca licenta va fi pe PFA.

Vom afla de la expert ce document trebuie intocmit pentru achizitia laptopului de la persoana fizica.



Iata raspunsul specialistului!


Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMFP 2634/2015 stabilesc ca, documentele justificative provenite din tranzactii/operatiuni de cumparare a unor bunuri de la persoane fizice, pe baza de borderou de achizitie/carnet de comercializare, pot fi inregistrate in contabilitate numai in cazul in care se face dovada intrarii in gestiune a bunurilor respective.

Pentru achizitia produselor (altele decat produse agricole) de la persoane fizice se intocmeste Borderou de achizitie si Nota de receptie si constatare de diferente (Cod 14-3-1A).
 
Pentru platile in numerar se intocmeste Dispozitie de plata catre casierie.
 
Este recomandat sa intocmiti o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca laptop-ul  provin din patrimoniul sau personal.Eventual sa atasati factura de achizitie.

Licenta va fi achizitionata, pe numele titularului PFA





Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Dana Hristu - Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar.

Autor: Viorica Ghinea
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 3 voturi

x

Intrebare antispam: 5 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016