O solutie economica ideala pentru intreprinderi si PFA-uri in 2016
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Cifrele Oficiului National al Registrului Comertului arata faptul ca piata de afaceri din Romania este in expansiune. Anual, zeci de mii de persoane cu spirit antreprenorial isi inmatriculeaza firme noi sau se autorizeaza ca PFA. Exista insa o tendinta a antreprenorilor de a se orienta spre sedii in apartamentele de bloc, iar cifrele dovedesc acest lucru. Un studiu realizat de KeysFin in martie 2015 pe 600.000 de firme, arata faptul ca 98% dintre acestea aveau sediul social in blocuri de locuinte.
Legislatia schimba tendintele
Anul 2016 aduce schimbari notabile care influenteaza tendinta antreprenorilor de a folosi apartamentele de bloc drept sediu de afaceri, prin prisma noilor modificari privind impozitarea pe proprietate. Pentru prima data in ultimii 25 de ani, proprietatile sunt impozitate luand in calcul scopul folosirii acestora.

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Astfel, daca un apartament construit drept locuinta este folosit in scopuri economice, precum sediu pentru o firma, cresterea impozitelor atrage dupa sine costuri de pana la 25 de ori mai mari. In conditiile in care apartamentele nu mai reprezinta o solutie rentabila, antreprenorii se orienteaza din ce in ce mai mult catre centrele de afaceri.
Costuri fixe, indiferent de legislatie
Centrele de afaceri precum cele ale retelei internationale Regus ofera atat microintreprinderilor precum cele de tipul SRL, cat si PFA-urilor, siguranta unor costuri fixe, stabilite contractual. Un alt aspect important pentru care aceasta solutie de spatiu de lucru se dovedeste a fi rentabila este lipsa costurilor aditionale pentru chirie, caldura, apa, curent electric si paza.
Atunci cand devii client Regus nu inchiriezi un simplu spatiu, ci obtii o adresa prestigioasa care inspira incredere si seriozitate, apartenenta la o retea internationala extinsa in 900 de orase si 106 de tari, spatii de lucru echipate complet pentru orice nevoie sau cerinta a afacerii tale si servicii profesioniste de inalta calitate. Atat centrele din Bucuresti , cat si cele din strainatate functioneaza la aceleasi standarde inalte, ca orice client sa se bucure de aceeasi calitate a produselor si serviciilor, indiferent in care din cele peste 2600 de locatii Regus activeaza.
Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Articole pe acelasi subiect
Cele mai citite stiri