Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

ANAF: Beneficiile utilizarii Spatiului Privat Virtual pentru persoanele fizice si juridice

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Redactia PortalPFA la 30 Oct. 2020
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF: Beneficiile utilizarii Spatiului Privat Virtual pentru persoanele fizice si juridice
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman informeaza contribuabilii cu privire la faptul ca se pot inregistra in Spatiul Privat Virtual (SPV) pus la dispozitie de ANAF, pentru a comunica mai facil si eficient cu organele fiscale centrale.

Pentru inregistrarea in SPV, persoanele fizice acceseaza site-ul www.anaf.ro , sectiunea Inregistrare in Spatiul Privat Virtual / Inregistrare utilizatori persoane fizice si juridice / Persoane fizice / Inregistrare cu parola si isi completeaza datele in formularul web care se afiseaza.
 
La completarea formularului de inregistrare, pentru aprobarea inregistrarii, poate fi aleasa una dintre urmatoarele variante:
 
a) verificare numar document/ verificare numar decizie (fara deplasare la sediul unitatii fiscale) - caz in care trebuie inscris numarul scrisorii primita in anul 2018 de la Ministerul Finantelor Publice sau al altui document fiscal emis de MFP/ANAF.
 
b) identificare vizuala online - prin sesiune video (fara deplasare la sediul unitatii fiscale). Dupa completarea formularului online de inregistrare in SPV, contribuabilii trebuie sa se programeze online, pentru desfasurarea unei sesiuni video, prin intermediul aplicatiei disponibile pe site-ul ANAF, selectand data si ora disponibile pentru a fi initiata procedura de identificare vizuala. Programarea trebuie sa fie efectuata in termen de 10 zile de la momentul inregistrarii in Spatiul Privat Virtual.
 
c) aprobare la ghiseu - necesita verificarea datelor completate. La ghiseu trebuie prezentate BI/CI in original si copie si numarul de inregistrare primit dupa completarea formularului de inregistrare. Acest tip de aprobare trebuie realizat in maximum 10 zile de la data completarii formularului.
 
Persoanele fizice care detin deja un certificat digital calificat, inregistrat pe siteul www.anaf.ro, se pot inregistra in Spatiul Privat Virtual cu ajutorul acestuia.
Pentru inregistrarea in SPV a persoanei juridice se acceseaza site-ul www.anaf.ro,sectiunea Inregistrare in Spatiul Privat Virtual/ Inregistrare utilizatori persoane fizice si juridice /Persoane juridice / Inregistrare utilizatori cu certificat digital.
 
In formularul web care se deschide, pentru inregistrarea unui utilizator cu certificat digital, se vor completa datele de identificare ale solicitantului (persoanei juridice) si ale persoanei (titularul certificatului digital) asa cum sunt solicitate, se incarca documentul de confirmare si arhiva zip cu documentele care atesta calitatea utilizatorului.
 
Solicitam sa aveti in vedere avantajele utilizarii SPV de catre persoanele fizice:
 
- disponibilitate 24h/24h, 7 zile/7 zile, acces facil si gratuit;
- posibilitatea de a depune online urmatoarele formulare: declaratia unica, formularul 230, declaratia 209, formularul 168, cererile de eliberare a certificatelor de rezindenta fiscala (inclusiv pe machetele altor state), chestionarele pentru stabilirea rezidentei fiscale a persoanelor fizice la sosirea/ plecarea in/din Romania;
- posibilitatea de a face plata obligatiilor fiscale la buget direct cu cardul bancar prin interconectarea cu ghiseul.ro;
- posibilitatea de a solicita diferite informatii (situatia obligatiilor de plata, nota obligatiilor de plata, situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori, duplicat declaratie unica, duplicat recipisa, duplicat cerere de inregistrare a contractelor de locatiune etc);
- posibilitatea de a solicita diferite documente (adeverinta de venit, certificatul de atestare fiscala, certificatul de cazier fiscal);
- primirea deciziilor de impunere si a altor acte administrative fiscale;
- posibilitatea de a va programa online inainte de a va deplasa la sediile unitatilor fiscale, pentru a fi primiti la ora dorita de dumneavoastra;
- posibilitatea de a transmite solicitari de asistenta in domeniul fiscal prin formularul de contact inclus in SPV;
- acces gratuit la noutati legislative.
 
Dintre avantajele utilizarii SPV de catre persoanele juridice mentionam:
 
- disponibilitate 24h/24h, 7 zile/7 zile, acces facil si gratuit;
- inregistrarea in SPV a persoanelor juridice, pe baza certificatului digital, se realizeaza fara prezentare la ghiseu pentru identificare fizica;
- accesarea electronica a extraselor de cont pentru conturile deschise la Trezorerie;
- solicitarea/primirea de indata a fisei pe platitor;
- posibilitatea de a solicita electronic certificatul de cazier fiscal;
- posibilitatea de a va programa online inainte de a va deplasa la sediile unitatilor fiscale, pentru a fi primiti la ora dorita de dumneavoastra;
- primirea de acte administrative fiscale;
- posibilitatea de a transmite solicitari de asistenta in domeniul fiscal prin formularul de contact inclus in SPV;
- accesul la noutati legislative.
Autor: Redactia PortalPFA
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 4.5 din 2 voturi

x

Intrebare antispam: 2 + 2 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016