Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Procedura pentru revocarea accesului la SPV


de Alina Ilie la 14 Iun. 2023
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura pentru revocarea accesului la SPV
Procedura de revocare a accesului la serviciul de depunere online, precum si la serviciul de acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal al contribuabilului implica doua situatii distincte care fac sa difere modalitatile de efectuare a acesteia.


Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line

 
Revocarea este solicitata de titularul certificatului
 
In cazul in care cererea de revocare se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, modulul Revocare online - formulare 151/153 din pagina Declaratii electronice, unde se va completa formularul 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii online.
 
Revocarea este solicitata de o alta persoana
 
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, formularul 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii online se depune in format hartie, semnat si stampilat la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal.
 
Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
 
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
 
Atentie: prin formularul 151 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Depunere declaratii on-line. 

Revocarea accesului la serviciul Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal

Revocarea este solicitata de titularul certificatului
 
In cazul in care cererea de revocare se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, modulul Revocare online - formulare 151/153 din pagina Declaratii electronice, unde se va completa formularul 153 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal. 
 
Revocarea este solicitata de o alta persoana
 
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, formularul 153 Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal se depune in format hartie, semnat si stampilat la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal.
 
Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
 
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
 
Atentie: prin formularul 153 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Acces controlat la dosarul fiscal.
 

Raspuns oferit in luna mai 2023 de catre specialistii site-ului PortalContabilitate.ro. Dati click AICI pentru a vedea toate noutatile contabile + consultanta si raspunsuri detaliate de la experti.
 
Foto: pixabay.com

 


Alina Ilie Autor: Alina Ilie

Alina Ilie s-a alaturat echipei PortalPFA.ro in anul 2020 pentru a prezenta cele mai importante noutati din domeniul fiscal-contabil. In prezent scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna proceduri fiscale, gestionarea taxelor si a impozitelor, obligatii legale PFA, aplicarea corecta a TVA , cu accent pe explicarea detaliata a CE este important de retinut, CUM ne afecteaza aceste informatii si DE CE este bine sa aplicam corect legea actualizata. 
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 6 voturi

x

Intrebare antispam: 4 + 4 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri


Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special

Schimbari Semnificative in Fiscalitatea PFA si Profesiilor Liberale pentru 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016