Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal

Solutie pentru reducerea birocratiei: lansarea registrului national de evidenta a caselor de marcat

de Andrei Covaci la 07 Iul. 2016
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Solutie pentru reducerea birocratiei: lansarea registrului national de evidenta a caselor de marcat
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) isi propune sa implementeze un registru national electronic al caselor de marcat (AMEF).

Concret, este vorba casele de marcat deja instalate. Acest registru national va identifica toate aparatele de marcat electronic fiscal si va permite acces in timp real la istoricul lor, fiind corelate cu locatia si identitatea operatorului economic.

Doar ANAF va avea acces la registrul national, autentificarea realizandu-se prin utilizarea unui certificat digital.

Registru national electronic al caselor de marcat va reduce birocratiei si a costurilor de administrare prin comunicarea electronica a informatiilor, simplificarea procedurilor administrative de instalare a AMEF si degrevarea de sarcini a utilizatorilor finali in legatura cu declararea si inregistrarea AMEF.

Registrul va reduce posibilitatea de a utiliza un aparat de marcat electronic nefiscalizat si limiteaza subdeclararea sau nedeclararea veniturilor, fapt care contribuie la prevenirea si combaterea evaziunii fiscale si determina diminuarea numarului de controale la contribuabilii corecti.

Autor: Andrei Covaci
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3 din 3 voturi

x

Intrebare antispam: 5 + 1 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
PFA in 2018 - modificarile din Noul Cod Fiscal

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016