Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

ANOFM are nou numar de telefon la care se pot obtine informatii despre somajul tehnic

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Viorica Ghinea la 15 Apr. 2020
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

ANOFM are nou numar de telefon la care se pot obtine informatii despre somajul tehnic
ANOFM (Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca) a lansat un nou numar unic de apel pentru informarea cetatenilor cu privire la somajul tehnic.

ANOFM a pus la dispozitia cetatenilor un nou numar unic de telefon - 021.444-0000, la care acestia pot suna pentru a obtine informatii suplimentare cu privire la somajul tehnic si la facilitatile acordate prin prevederile Legii nr.19/2020. 
 
Noul numar de telefon, operat in parteneriat cu Telekom Romania, optimizeaza serviciul de informare efectuat de ANOFM, scurtand timpii de asteptare. Astfel, inca din faza de initiere a apelului, cetatenii vor putea fi repartizati catre operatorii callcenterului, in functie de categoria in care se incadreaza, dupa cum anunta institutia intr-un comunicat.
 
Call-centerul va functiona in acelasi interval orar ca si pana in prezent, respectiv intre orele 09:00 – 16:00 de luni pana joi si vineri intre 09:00 – 13:00, mai precizeaza sursa.
 
ANOFM reaminteste faptul ca angajatorii au la dispozitie platforma digitala https://aici.gov.ro pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca va depune, in continuare, toate eforturile si demersurile necesare, astfel incat toate solicitarile din partea cetatenilor sa fie rezolvate intr-un timp cat mai scurt si mai eficient, propunandu-si sa vina in intampinarea problemelor romanilor astfel incat relationarea dintre institutie si cetateni sa se faca intr-un mod cat mai profesionist si modern. 
 
Autor: Viorica Ghinea
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Intrebare antispam: 5 + 2 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016