ANOFM are nou numar de telefon la care se pot obtine informatii despre somajul tehnic
de Viorica Ghinea la 15 Apr. 2020
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANOFM a pus la dispozitia cetatenilor un nou numar unic de telefon - 021.444-0000, la care acestia pot suna pentru a obtine informatii suplimentare cu privire la somajul tehnic si la facilitatile acordate prin prevederile Legii nr.19/2020.
Noul numar de telefon, operat in parteneriat cu Telekom Romania, optimizeaza serviciul de informare efectuat de ANOFM, scurtand timpii de asteptare. Astfel, inca din faza de initiere a apelului, cetatenii vor putea fi repartizati catre operatorii callcenterului, in functie de categoria in care se incadreaza, dupa cum anunta institutia intr-un comunicat.
Call-centerul va functiona in acelasi interval orar ca si pana in prezent, respectiv intre orele 09:00 – 16:00 de luni pana joi si vineri intre 09:00 – 13:00, mai precizeaza sursa.

Cartea Verde a Impozitului pe Profit 2025

Impozit MICRO Tratament fiscal 2025

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
ANOFM reaminteste faptul ca angajatorii au la dispozitie platforma digitala https://aici.gov.ro pentru incarcarea documentelor necesare acordarii somajului tehnic pentru angajatii carora li s-a suspendat temporar contractul individual de munca din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca va depune, in continuare, toate eforturile si demersurile necesare, astfel incat toate solicitarile din partea cetatenilor sa fie rezolvate intr-un timp cat mai scurt si mai eficient, propunandu-si sa vina in intampinarea problemelor romanilor astfel incat relationarea dintre institutie si cetateni sa se faca intr-un mod cat mai profesionist si modern.
Viorica Ghinea
Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
Autor: Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Articole pe acelasi subiect
Cele mai citite stiri
PFA activitati independente: Cum te poti asigura in sistemul public de sanatate incepand cu august 2025
Citeste mai mult
Deducere TVA bon fiscal 2025: Conditii pentru a fi considerat factura simplificata (TVA deductibil)
Citeste mai mult
Ce obligatii fiscale ai daca incasezi chirii de peste 300.000 lei pe an
Citeste mai mult
Subventie si fonduri nerambursabile primite de PFA: Cum se inregistreaza in SAGA PS
Citeste mai mult
Declaratia 112 actualizata: Ce modificari impune Legea 141/2025 si cum se reflecta in D112?
Citeste mai mult
