ANPIS va avea un helpdesk care va simplifica accesarea serviciilor din domeniul politicilor familiale de catre cetateni
de Viorica Ghinea la 04 Nov. 2022
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Acest helpdesk, care va include si un call-center, are rolul de a simplifica accesarea de catre cetateni a serviciilor din domeniul politicilor familiale, prin instrumente moderne si canale eficiente, accesibile si accesibilizate de comunicare, adaptate la progresele tehnologiei moderne.
Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala gestioneaza plata beneficiilor de asistenta sociala pentru peste 6,5 milioane de beneficiari, administreaza si gestioneaza un buget de peste 27,1 miliarde lei pentru acordarea urmatoarelor beneficii sociale: alocatia de stat pentru copii, indemnizatia pentru cresterea copilului, venitul minim garantat, alocatia pentru sustinerea familiei, ajutorul pentru incalzirea locuintei, indemnizatia de hrana pentru bolnavii HIV/SIDA, alocatia de plasament, subventii acordate asociatiilor si fundatiilor, indemnizatia de sprijin ca urmare a situatiei epidemiologice determinata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, indemnizatia de sprijin pentru consumatorul vulnerabil de energie, compensare pentru consumul de energie electrica si gaze naturale pentru sezonul rece 2021 - 2022, asistenta in acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice, indemnizatia care se acorda pe perioada concediului de acomodare, programul national de suport pentru copii, in contextul pandemiei de COVID-19 - "Din grija pentru copii".

Cresterea prepelitelor japoneze

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
Pentru a facilita accesul cetatenilor la aceste tipuri de beneficii de asistenta sociala, ANPIS va avea si un call-center gestionat de 70 de experti externi, platiti din fonduri europene, pe perioada de implementare a proiectului.
Viorica Ghinea
Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
Autor: Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Articole pe acelasi subiect
Cele mai citite stiri
PFA in IT: Atentie la alegerea codului CAEN si depasirea plafonului de TVA!
Citeste mai mult
Controale antifrauda: Ce risca administratorii care ignora somatia ANAF
Citeste mai mult
Masuri fiscale 2025: Ce aduce noul Program de Guvernare
Citeste mai mult
Drepturi de autor: Ce obligatii exista la depasirea plafonului de 300.000 lei
Citeste mai mult
Arhivare documente: Cum si cat se pastreaza actele financiar-contabile?
Citeste mai mult