ANAF: Numarul de identificare a casei de marcat poate fi obtinut in doar 3 minute de acum
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Potrivit institutiei, documentele necesare solicitarii si atribuirii numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spatiului Privat Virtual. Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale in vederea instalarii in mai multe zone geografice.
Verificarea formularului C801 depus prin Spatiul Privat Virtual dureaza in medie un minut. Intr-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat si se comunica in contul de SPV. Prin urmare, daca utilizeaza aceasta facilitate oferita de ANAF in colaborare cu Centrul National pentru Informatii Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obtine certificatul in cel mult trei minute, mai anunta ANAF.
Totodata, pe site-ul www.anaf.ro/Asistenta Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la inregistrarea informatiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum si la emiterea Certificatului de atribuire a numarului unic de identificare.

Propriul meu plan de afaceri

Impozit MICRO Tratament fiscal 2025

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Informatii suplimentare se pot obtine si telefonic, apeland Serviciul central de asistenta telefonica a contribuabililor - Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60. Agentia Nationala de Administrare Fiscala a intreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obtinerea numarului unic de identificare a caselor de marcat si le recomanda acestora sa solicite certificatele prin intermediul Spatiului Privat Virtual. ANAF este preocupata permanent de imbunatatirea serviciilor, strategia sa vizand dezvoltarea comunicarii in mediul electronic, pentru a oferi contribuabililor o interactiune rapida si moderna cu institutia
Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Articole pe acelasi subiect
Cele mai citite stiri
