de Cecilia Pavelescu la 14 Mar. 2017
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Daca anul trecut nu a fost unul cel mai fericit din punct de vedere financiar pentru firma dumneavoastra, atunci cu atat mai mult va doriti, cu siguranta, ca 2017 sa intreaca obiectivele propuse pentru ultima una din an.
Din fericire, si noi ne dorim acelasi lucru. Vrem sa va dam doar cateva exemple de metode care fac ca multe dintre obiectivele financiare ale firmei sa nu fie indeplinite, fara sa ne dam intotdeauna seama de motivele reale.
Se spune ca stabilirea incorecta a pretului poate sa fie unul dintre motivele care detroneaza profitul de pe primele locuri. Dezabonarea clientilor si lipsa de vizibilitate se numara printre cele mai des intalnite cauze.
Dar cat de mult conteaza pretul? Adevarul e ca un pret mai putin bun in ochii nostri devine nepotrivit in ochii cumparatorilor abia in momentul in care promisiunea de marketing nu a fost facuta suficient de bine. Cand nu am reusit, cu alte cuvinte, sa convingem clientul ca merita sa achite pretul stabilit de noi.
Acela este si momentul in care clientul poate alege cu mult mai multa usurinta o alta firma doar pe baza criteriului de pret. Pe termen lung nu putem concura cu alte firme numai din acest punct de vedere. Este esential sa identificam acele aspecte care ne trag firma in jos si sa le corectam in timp util.
Sigur ca este cel mai la indemana sa dam vina pe pret si sa consideram acest factor ca fiind singurul sau principalul vinovat. Intr-o astfel de situatie inseamna ca celelalte departamente si-au facut treaba corespunzator si nimic nu trebuie schimbat. Pretul este insa doar un factor din tot ce inseamna marketing, iar adesea elementele care trebuie modificate si imbunatatite sunt mult, mult mai numeroase.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii