Obligativitatea transmiterii cererilor la organul fiscal prin mijloace electronice de transmitere la distanta
de Victor Achim la 18 Ian. 2022
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In cazul cererilor, inscrisurilor sau documentelor transmise de catre contribuabil/platitor organului fiscal central, mijloacele electronice de transmitere la
distanta, procedura de transmitere a cererilor, inscrisurilor ori documentelor prin mijloace electronice de transmitere la distanta, precum si conditiile in care aceasta se realizeaza se aproba prin ordin al ministrului finantelor publice cu avizul ministrului pentru societatea informationala.
Prin O.G. nr. 11 din din 30 august 2021 care modifica Codul de procedura fiscala prin introducerea alin. (11) si (12), incepand cu data de 1 martie 2022 contribuabilii/platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o
activitate economica in mod independent in una dintre formele prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 182/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligati sa transmita organului fiscal central documente de natura celor prevazute la alin. (1) prin mijloace electronice de transmitere la distanta, respectiv prin inrolarea in sistemul de comunicare electronica dezvoltat de Ministerul Finantelor/ A.N.A.F.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale

Radiere SRL PFA II IF
In situatia in care contribuabilii/platitorii nu isi indeplinesc obligatia comunicarii prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanta a cererilor, inscrisurilor
sau oricaror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare, urmand ca acesta sa notifice contribuabilii/platitorii cu privire la obligativitatea comunicarii prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanta.
Autor: Victor Achim
Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Cele mai citite stiri
Drepturi si obligatii legale ale unei PFA
Citeste mai mult
Cand se considera ca PFA si SRL sunt intreprinderi legate?
Citeste mai mult
Luni, 21 iulie 2025: termen-limita pentru notificarea privind sistemul TVA la incasare
Citeste mai mult
Legea austeritatii a fost publicata în Monitorul Oficial: Consulta lista masurilor fiscale
Citeste mai mult
Declaratia Unica: Ce aduce nou formularul actualizat propus de ANAF
Citeste mai mult
