Sunt de acord cu politica de cookie

NOU pentru PFA: ce AVANTAJE fiscale are fata de un SRL, microintreprindere sau Intreprindere familiala

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
NOU pentru PFA: ce AVANTAJE fiscale are fata de un SRL, microintreprindere sau Intreprindere familiala

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Victor Achim la 20 Oct. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati
Registrul jurnal de incasari si plati serveste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor, dar si de stabilire a situatiei financiare a contribuabilului care conduce evidenta contabila in partida simpla.


Registrul se intocmeste intr-un singur exemplar, iar inregistrarea operatiunilor se face pe baza informatiilor rezultate din documentele justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.

Orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se inregistreaza in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati, potrivit pct. 51 din Omef nr. 1040/2004 privind contabilitatea in partida simpla.

Referitor la cheltuielile deductibile, pentru a putea fi deduse, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- sa fie efectuate în cadrul activitatilor desfasurate în scopul realizarii venitului;
- sa corespunda unor cheltuieli efective si sa fie justificate cu documente;
- sa fie cuprinse în cheltuielile exercitiului financiar al anului în cursul caruia au fost platite;
- sa respecte regulile privind amortizarea;
- sa respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentand investitii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16) din Codul Fiscal


Autor: Victor Achim

Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 4.07 din 14 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 1 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special

NOU pentru PFA: ce AVANTAJE fiscale are fata de un SRL, microintreprindere sau Intreprindere familiala


 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016