de Victor Achim la 20 Oct. 2015
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Registrul se intocmeste intr-un singur exemplar, iar inregistrarea operatiunilor se face pe baza informatiilor rezultate din documentele justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.
Orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se inregistreaza in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati, potrivit pct. 51 din Omef nr. 1040/2004 privind contabilitatea in partida simpla.
Referitor la cheltuielile deductibile, pentru a putea fi deduse, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa fie efectuate în cadrul activitatilor desfasurate în scopul realizarii venitului;
- sa corespunda unor cheltuieli efective si sa fie justificate cu documente;
- sa fie cuprinse în cheltuielile exercitiului financiar al anului în cursul caruia au fost platite;
- sa respecte regulile privind amortizarea;
- sa respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentand investitii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16) din Codul Fiscal
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii