Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Victor Achim la 20 Oct. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati
Registrul jurnal de incasari si plati serveste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor, dar si de stabilire a situatiei financiare a contribuabilului care conduce evidenta contabila in partida simpla.

Registrul se intocmeste intr-un singur exemplar, iar inregistrarea operatiunilor se face pe baza informatiilor rezultate din documentele justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.

Orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se inregistreaza in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati, potrivit pct. 51 din Omef nr. 1040/2004 privind contabilitatea in partida simpla.

Referitor la cheltuielile deductibile, pentru a putea fi deduse, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- sa fie efectuate în cadrul activitatilor desfasurate în scopul realizarii venitului;
- sa corespunda unor cheltuieli efective si sa fie justificate cu documente;
- sa fie cuprinse în cheltuielile exercitiului financiar al anului în cursul caruia au fost platite;
- sa respecte regulile privind amortizarea;
- sa respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentand investitii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16) din Codul Fiscal

Autor: Victor Achim
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3.85 din 10 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 5 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016