Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati

Comunica experienta portalpfa.ro
RSS

de Victor Achim la 20 Oct. 2015
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati
Registrul jurnal de incasari si plati serveste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor, dar si de stabilire a situatiei financiare a contribuabilului care conduce evidenta contabila in partida simpla.

Registrul se intocmeste intr-un singur exemplar, iar inregistrarea operatiunilor se face pe baza informatiilor rezultate din documentele justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.

Orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se inregistreaza in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati, potrivit pct. 51 din Omef nr. 1040/2004 privind contabilitatea in partida simpla.

Referitor la cheltuielile deductibile, pentru a putea fi deduse, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- sa fie efectuate în cadrul activitatilor desfasurate în scopul realizarii venitului;
- sa corespunda unor cheltuieli efective si sa fie justificate cu documente;
- sa fie cuprinse în cheltuielile exercitiului financiar al anului în cursul caruia au fost platite;
- sa respecte regulile privind amortizarea;
- sa respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentand investitii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16) din Codul Fiscal

Autor: Victor Achim
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !
Rating:
Nota: 3.85 din 10 voturi

x

Intrebare antispam: 2 + 4 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

   
          Va oferim GRATUIT toate
   informatiile privind legislatia PFA
 
Descarca GRATUIT Raportul Special
Ghid pentru PFA - Cum se completeaza CORECT Registrul de Evidenta Fiscala

 
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016