Cum se completeaza registrul jurnal de incasari si plati
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Registrul se intocmeste intr-un singur exemplar, iar inregistrarea operatiunilor se face pe baza informatiilor rezultate din documentele justificative, distinct, pe fiecare operatiune, fara a se lasa randuri libere, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.
Orice suma platita, respectiv incasata, in numerar sau prin banca se inregistreaza in mod obligatoriu, cronologic, in Registrul-jurnal de incasari si plati, potrivit pct. 51 din Omef nr. 1040/2004 privind contabilitatea in partida simpla.
Referitor la cheltuielile deductibile, pentru a putea fi deduse, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Radiere SRL PFA II IF

Propriul meu plan de afaceri
- sa fie efectuate în cadrul activitatilor desfasurate în scopul realizarii venitului;
- sa corespunda unor cheltuieli efective si sa fie justificate cu documente;
- sa fie cuprinse în cheltuielile exercitiului financiar al anului în cursul caruia au fost platite;
- sa respecte regulile privind amortizarea;
- sa respecte regulile privind deducerea cheltuielilor reprezentand investitii în mijloace fixe pentru cabinetele medicale, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (16) din Codul Fiscal
Victor Achim s-a alaturat redactiei noastre acum 6 ani. Si-a inceput activitatea in presa in urma cu peste 10 ani si a acoperit de-a lungul anilor domenii precum TVA, taxe si impozite si contributii sociale.
Ti-a placut acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Cele mai citite stiri