de Victor Achim la 18 Oct. 2016
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
"Din partea ANAF trebuie imbunatatita procedura de comunicare. Lucram din greu sa vedem, intr-o luna-doua, maximum trei sa emitem pana intr-un milion de conturi de e-mail care sa se activeze cu semnatura electronica si aia sa fie o casuta postala oficiala electronica. Nu o sa stam sa vorbim pe casuta de email, ci intr-o prima faza va fi un loc unde vom emite toate documentele de comunicare", a declarat recent Dragos Doros, citat de Agerpres.
In ce priveste modalitatea de utilizare a acestor noi casute de e-mail, conform unor surse din institutie, institutia va trimite instiintari catre contribuabili, iar forma acestor adrese va fi, cel mai probabil, de tipul numecontribuabil@anaf.ro.
Din motive de securitate, dar si care sa poata permite verificarea accesului la mail de catre ANAF, institutia a ales aceasta metoda in locul celei care ar fi insemnat utilizarea adreselor pe care contribuabilii le au deja.
Asadar, ANAF nu va trimite aceste instiintari pe e-mail-ul personal al contribuabililor, ci pe noile conturi pe care le va crea chiar Fiscul.
Astfel, e-mail-ul trimis de ANAF va putea fi verificat de institutie. De asemenea, exista riscul ca serverul de pe care s-ar trimite prea multe notificari catre contribuabili sa fie vazut ca "spammer" de catre alte servere de mail si ar putea fi astfel blocat si trecut pe "lista neagra".
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii